woensdag 1 december 2010

CAC: Something to hang on your wall





Heerlijk gekliederd met bijenwas...een canvasje met Steampunk Audrey...ik was heel braaf begonnen met een ecru kleurige achtergrond maar vond het maar niks.
Alleen jammer dat ik mijn canvasje niet recht in beeld krijg op mijn blog...help

Wil jij ook in bezit komen van die geweldige afbeeldingen van Lily, kijk dan snel in haar etsyshop want er is een SALE:http://frillyunderwear.blogspot.com/2010/12/10-off-sale.html tot vrijdag, dus wees er snel bij!!!

8 opmerkingen:

Rika zei

Gaaf canvasje!

Annes Art zei

schitterend Audrey!!

Silje zei

Wow, how cool! : )

The Octopode Factory zei

this is gorgeous Audrey!

Sija zei

Die is gaaf Audrey!

Klaartje zei

Hij is gaaf!

Anoniem zei

Hij is echt prachtig Audrey!

cigale zei

Hallo Audrey, Hetzelfde probleem heb ik soms met foto's op blogspot. Het wil meestal helpen door de afbeelding links of rechtsom te draaien en het dan opnieuw te proberen. Het lijkt wel of blogspot zelf bedenkt hoe een foto op de blog moet en als een afbeelding niet herkend wordt komt hij er overdwars op te staan. Zelf heb ik net het stempelen ontdekt en ben me aan het orienteren op verschillende blogs (net van die leuke Art Journey stempels besteld).Pffft en dan kom ik ook nog embossing en 2d painting tegen. Genoeg om me in te verdiepen en te bekwamen de komende tijd.
Groetjes

Related Posts with Thumbnails